#Diversitat

Què és Diversia?

Diversia és una jornada pensada per a joves.
Un espai on aprendre a conviure amb la diversitat i a propiciar la inclusió.
La gran majoria de persones anhelem una societat molt més justa i equitativa.
Una societat on les persones ens puguem mostrar tal com som, sense necessitat d'acatar uns cànons pre establerts. Una societat on la diferència sigui acceptada i valorada en lloc d'exclosa o castigada.
Cocrear una nova realitat requereix del compromís de totes les persones i, molt especialment, dels joves.
#Diversitat

Sobre nosaltres

Gràcies al projecte #Desetiqueta'm, i ajuntant els nostres esforços amb els de Blue Transforming Power, ens vam adonar de la necessitat d'abordar, no sols la diversitat cognitiva, si no també les diversitats de gènere, culturals i d'orientació sexual. Sent una representació de les diferents diversitats, amb aquesta proposta pretenem fomentar l'acceptació.

El nostre desig és crear llaços forts entre les persones que componen la nostra comunitat per a aconseguir el benestar comú.

Què volem aconseguir?

1

Treballar a les escoles la diversitat i la inclusió per a així establir uns fonaments sòlids en la nostra comunitat educant als joves amb la finalitat que aquests construeixin una societat millor.
2

Donar veu a persones que per les seves diferències estan exposades al rebuig de la societat.
3

Desafiar als joves a canviar les regles del joc i cooperar una societat inclusiva i tolerant.
4

Donar visibilitat a la diferència.
5

Arribar al major nombre d'orelles possible.

Jornadas educativas sobre la Diversidad

Equip Diversia