Durant cinc anys, hem dedicat el nostre esforç incansable al desenvolupament de diversos projectes destinats a promoure la diversitat i inclusió entre els joves. El nostre objectiu és contribuir a la construcció d'una educació i societat més justa i igualitària, on la diferència sigui celebrada i respectada en lloc de ser objecte de judici i càstig. Ara, volem celebrar aquests cinc anys d'assoliments amb vosaltres.

Equip Associació AdaiMarc Póo.

19/01/2024

Fes clic aquí. Reserva la teva entrada.

Conferència de Marc Póo: «Desetiquétate y despega» :

En su conferencia, Marc Póo nos llevará a un viaje a través de dos temas cruciales.

En la primera parte, explorará la compleja realidad de la adolescencia actual, arrojando luz sobre sus características distintivas. También hablará de las dificultades de aprendizaje y su evolución.

En la segunda parte, nos sumergiremos en el poder transformador del autoconocimiento, aplicable tanto en la juventud como en la edad adulta. Marc también nos inspirará a superar nuestros miedos y desafíos para alcanzar nuestro máximo potencial. Además, explorará los procesos de superación personal y nos mostrará cómo desbloquear el asombroso potencial de nuestra mente a través de la Programación Neurolingüística (PNL).

Més sorpresas…

vie, 19 enero 2024, 19:00 h - Museu de la Ciència Cosmocaixa, Barcelona.
Més informació?